dinsdag 15 maart 2011

Eerste schooldag

Gisteren was het zover, Lasse zijn eerste schooldag. Ik denk dat ik meer zenuwen had dan hem. Bij aankomst stond zijn Juffrouw al op de speelplaats te wachten, zodat we hem aan haar konden geven. Hij keek zelfs niet om. Ik was blij toen het 15u45 was. Hij had het heel flink gedaan alleen tijdens de speeltijd en het middageten had hij nog wat last van de drukte. Hij vertelde heel veel bij thuiskomst: over de poppenkast die de juffen gespeeld hadden, hij zong een liedje over een rode neus en hiep hiep hoera ( misschien iemand die jarig was?).
Hij had geen accident in zijn broek gehad. Hij was zelfs niet moe als we thuiskwamen,eerder heviger. Mijn eerste schoolganger is een feit, gelukkig heb ik hier nog een klein meisje in huis dat de eerste 2 jaar nog niet naar school moet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten